Wojciech Herra
Psycholog biznesu, trener
O sobie:
GDYBYM MIAŁ WYBRAĆ JEDNO SŁOWO,
KTÓRE W NAJWIĘKSZYM STOPNIU DEFINIUJE MOJĄ PRACĘ, BYŁBY TO EDUTAINMENT.
Neologizm powstały z połączenia takich słów jak education i entertainment. Edurozrywka. Wspieram Klientów w projektowaniu bardzo angażujących, ale jednocześnie nieprawdopodobnie meryto- rycznych wydarzeń rozwojowych.
Adresowanych zarówno do pracowników, jak i Klientów czy kontrahentów firmy. Dbam o to, aby w wydarzeniach, których celem jest zwiększenie zaangażowania uczestników, wpleść z jednej strony bardzo duży ładunek merytoryczny,
a z drugiej strony wywołać silne, pozytywne emocje.
Dlaczego warto?
W latach dziewięćdziesiątych krążyło powiedzenie w świecie IT, że „nikt nie został zwolniony za zakup sprzętu IBM”. Parafrazując te słowa, z pełną odpowiedzialno- ścią mogę powiedzieć, że nikt nie miał kłopotów, że na konferencję zaprosił Herrę. Jednak nie tylko o bezpieczeństwo chodzi. Nie chodzi tylko o to, aby unikać porażek, ale przede wszystkim o to, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu.
Przykładowe tematy wystąpień